На яку продукцію поширюється гарантія?
На всю продукцію нашого інтернет магазину поширюється гарантія на відсутність заводських дефектів. Підтвердженням усіх гарантійних зобов’язань є заводський талон гарантії або гарантійний талон «Реліз Технології».
Куди звертатись при настанні гарантійного випадку?
Обслуговуванням гарантійних випадків займаються сервісні центри «Реліз Технології» за телефоном (044)-451-70-09.
У гарантійному талоні має бути зазначено:
- Модель товару;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару;
- Талон необхідно зберігати весь час експлуатації товару.
Чи можливо обміняти чи повернути товар?
Так, звичайно, ви маєте право на обмін або повернення товару протягом 14 днів після покупки. Гарантом цього права є Закон про захист прав споживача.
Для того щоб повернути або обміняти товар необхідно щоб товар, не використовувався, і не мав слідів використання: подряпини, відколи, потертості, товар повністю укомплектований.
Якщо товар не працює, обмін та повернення товару проходить тільки за висновком сервісного центру, про те, що умови використання не порушені.
Обмін або повернення належної якості товару здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.